Trötter

Sambon är i riksgränsen och åker snowboard så jag har passat på att jobba dubbla pass denna vecka, det börjar kännas nu.. Puuh.. Bara ledig lördag och då ska jag njuta!! 

Danny har fått en plan för framöver och han kommer att vila veckan jag är i Grekland. Ganska direkt efter vi kommit hem åker han till Jeanna och kommer att stå på träning där. Jag lånar honom bara över dagen den 31:a maj och åker iväg och tävlar division 1 omgång 1 med laget! Efter det ska han tillbaka igen :) 

Avalanche har ingen plan ännu haha.. Men han ska ut på bete snart och sedan är det dags att börja hänga lite på honom. Tänk att i höst får ni förmodligen se bild när jag sitter på honom - wow!! Det går så fort, tyckte att det var nyss han kom som 1-åring från Danmark. 

Gårdagens frulle.. Kvarg, jordgubbar, banan, lite müsli, knäckebröd och kaffe!! Sistnämnda viktigast hehe.. 


Gott =)

Kul att Danny ska till jeanna, och ännu mer kul att jag får se honom efter det i Dylta flera gånger!

Ser riktigt gott ut! :)
Kram




Kom ihåg mig?