04.30

morning!! Jag ute uppe och ska strax ut och knoppa Danny. Håll tummarna kl. 8.56 för start i nationell MSVA:1 :D
 
 

Intressant att se ditt resultat. Blur ju lite närmare sanningen när det är en erfaren GP-domare som dömer och som dessutom har domaruppdrag över stora områden i Sverige och som ser mängder med fina hästar. Lycka till!

Bra jobbat Frida! Jättefint resultat och jag är väldigt imponerad av det jobb du har gjort med Danny på så kort tid. Jag vet inte/tror inte ni hade fått sämre procent om ni hade tävlat längre söderut i någon av klasserna du ridit i år. Ni är väl värda era poäng och det kommer garanterat att bara bli bättre.

M

Fast vad osams dommarna var om ditt resultat? 6% skillnad? (Nu har jag varit med om att få 14% skillnad på samma ritt, men fortfarande trist) Men hoppas det kändes bra ändå! Du har ju en så jäkla fin häst och ni har presterat på topp hela säsongen, ett enda resultat utan placering betyder inte så mycket när allt kommer omkring :) Hoppas vi får läsa en analys av ritten samt se en film! Det är alltid intressant och inspirerande, även på sämre dagar! Kram!

Varför togs Birgittas kommentar bort?




Kom ihåg mig?